10 گام برای تبدیل خانه‌تان به یک خانه هوشمند

  • مدیر سیستم
  • 2016-09-18 22:52:00
10 گام برای هوشمندسازی ساختمان
تبدیل یک خانه به خانه هوشمند، آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مشکل نیست. اطلاعات جالب زیادی در این زمینه وجوددارد و در اینجا ما به 10 مورد از ملزومات انجام این تغییر اشاره می‌کنیم:
- کنترل درجه حرارت: یک ترموستات هوشمند برای کنترل درجه حرارت خانه تان درنظر بگیرید. اینکار نه تنها باعث می‌شود که زندگی در خانه راحت تر شود، بلکه به شما برای کاهش هزینه صورت حساب های ماهیانه کمک می‌کند.
- حسگرهوشمند مناسب درب: این امکان شما را قادر می‌سازد هر حرکتی را در داخل یا خارج خانه‌تان ببینید.
- دوربین‌ مداربسته هوشمند: یک حرکت عالی برای ایجاد خانه هوشمند استفاده از دوربین‌های امنیتی است. مزاحمتها به سرعت کشف می‌شوند و پیگیری برای بازداشت هر کسی که ورود غیرمجاز به خانه را دارد امکانپذیر است.
- پنلهای خورشیدی: چرا هزینه‌های زیاد برای گرم کردن خانه داشته‌ باشید وقتی می‌توانید این هزینه ها را کاهش دهید؟ اطلاعات بیشتر را می‌‌توانید با مراجعه به آدرس http://greenbuildingelements.com بدست بیاورید.
- لامپهای روشنایی هوشمند: اگرچه این لامپها کمی گرانقیمت هستند اما طول عمر زیادی دارند. این نوع از لامپها، می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند کنترل شوند، بعلاوه اینکه قابل روشن و خاموش شدن از طریق یک تایمر هستند.
- یک پوشش برای موارد مختلف: منظور یک کاور در سایزهای متفاوت است که می‌تواند به روشنایی‌ها، ساعتها و ترموستاتها متصل‌شود. این پوشش منحصربه فرد و دارای طراحی مبتکرانه، حسگرهایی دارد که می‌توانند خیلی سریع یادبگیرند که چه زمانی اهالی خانه به رختخواب می‌روند، چه زمانی از خواب بیدار می‌شوند و درجه حرارت خانه در چه وضعیتی است. به همین راحتی!
- سوئیچ‌ها و صفحه‌کلیدها: در هر نقطه‌ای از منزل که این سوئیچ‌ها و صفحه کلیدها قرارداده شوند ارزشمند هستند. برای مثال به پدر و مادرها کمک می‌کنند که بدانند آیا چراغ در اتاق کودک روشن است یا خیر. کنترل تمام نورها در خانه با این سوئیچ‌ها و صفحه کلیدها امکانپذیر است.
- یک قفل هوشمند: تکنولوژی بدون کلید می‌تواند خانه شما را امن نگه‌دارد حتی اگر در خارج خانه باشید. اجازه می‌دهد مهمانان و بچه‌ها، با استفاده از گوشی هوشمند و بدون نیاز به کلید وارد خانه شوند. این تجهیزات همچنین اطلاعاتی نظیر اینکه چه کسانی وارد خانه شده‌اند یا از آن خارج شده‌اند را نگه‌‌می دارد.
- زنگ درب ویدئویی: صفحه نمایش و حتی چت با کسی که زنگ درب را به صدا درآورده است، قبل از اینکه درب را بازکنید، از این طریق امکانپذیر است. چنین چیزی درخانه ندارید؟ نگران نباشید. یک عکس از هر کسی که کلید زنگ درب را فشار می‌دهد گرفته می‌شود. بنابراین اهالی خانه می‌توانند ببینید چه کسی در آن حوالی است.
- برق: اگر به ایجاد یک خانه هوشمند فکر می‌کنید، مطمئن شوید که همه تجهیزات لازم به برق دسترسی دارند. بسیاری از دستگاهها از باطری استفاده می‌کنند در حالی که سایر دستگاهها مثل دوربین‌های امنیتی تحت وب و روترهای بی‌سیم چنین نیستند. با یک متخصص برق که می‌تواند برای نصب نقاط الکتریکی، سوکتها و غیره.. به شما کمک کند صحبت کنید.

خانه هوشمند

درست است که تبدیل یک خانه به خانه هوشمند بسیار هیجان‌انگیز است، اما لازم‌است زمان بگذارید و به اعضای خانواده در مورد چگونگی کارکرد هر چیزی توضیح دهید. امیدوارم آنها هم به اندازه کافی از زندگی در چنین خانه منحصر به فرد و هوشمندی که زمان و انرژی افراد خانواده را ذخیره می‌کند، هیجان زده شوند.
قبل از نصب هر تجهیز الکترونیکی، مطمئن شوید که متخصص برق با تجربه و حرفه‌ای برای اینکار استخدام کرده‌اید. حرفه‌ای ها همه چیزهای لازم در مورد مسائل الکتریکی و راه‌اندازی را می‌دانند.

منبع: greenbuildingelements

اجتماعی

تولیدات شرکت ایده پردازان

شرکت ایده پردازان دارای محصولات متنوعی در زمینه مهندسی نرم افزار ، اتوماسیون اداری ، خانه هوشمند ، دوربین مداربسته می باشد که خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به آنها مراجعه فرمایید

ایده پردازان

ایران ، تهران ، شهرک غرب
بلوار خوردین ،توحید 1 ، پلاک 132

info@eadepardazan.com

تلفن : 88563225

فکس88563138


کپی رایت ©2009 کلیه حقوق برای شرکت ایده پردازان محفوظ است.